piątek, 29 marca 2013

Wesołego Alleluja!

Świeta już coraz bliżej i dzisiaj, mimo śniegu za oknem (u mnie właśnie pada), chciałabym Wam życzyć, aby były to najwspanialsze i najszczęśliwsze święta, spędzone w rodzinnej atmosferze, aby na długo pozostały w Waszej pamięci, i aby radość, którą przynosi wielkanocny poranek, towarzyszyła Wam przez cały rok. :) Smacznego jajka, bogatego zajaca i mokrego dyngusa (z tym ostatnim, ciekawa jestem jak będzie wyglądać przy takiej pogodzie, zobaczymy :)) 
W tym roku przygotowuję dla najblizszych drobne upominki ozdabiane własnoręcznie lub jakieś słodkości. Polecam decqupage, świetnie wyglądają ozdoby wykonane ta techniką, poza tym można ją wykorzystać na praktycznie każdą okazję.
Jak spędzacie święta? 









Zdjęcia z zeszłego roku, właśnie z okresu Wielkanocy, nie mogłam się powstrzymać przed jakimś wiosennym aksentem. Wtedy pogoda była o wiele lepsza... 


PLANUJĘ JAKIŚ WAKACYJNY POST ZE ZDJĘCIAMI Z WYCIECZEK,
NIEDŁUGO POJAWI SIĘ COŚ NOWEGO

Macie jakieś pomysły dotyczące zdjęć?
Mam parę, ale muszę z nimi poczekać, aż się trochę ociepli

24 komentarze:

  1. My sobie nie dajemy prezentów na Wielkanoc. Bo nie ma takiego powodu. Lecz nie mogę doczekać się małych słodziutkich jajeczek ♥ Ja święta spędzam z rodziną :) Trochę nas będzie. U nie też pada śnieg :(
    Wzajemnie! Radosnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie wszystkiego dobrego, wesołych świąt! U nas też nie ma prezentów na Wielkanoc, za to skupiamy się na malowaniu jajek i pieczeniu ciasteczek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jakieś drobne upominki, a pisanki co roku, uwielbiam <3

      Usuń
  3. Wesołych Świąt Wielkanocnych!!!
    Dziękuje za odwiedziny :) i zapraszam ponownie :)
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. tobie też wesołych;)

    może obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiewiórka <3
    zapraszam do mnie :* Wesołych ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę że zamiast oblewania się wodą w poniedziałek będzie rzucanie się śnieżkami xd
    ja na święta przyjechałam do Polski ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. kurczę, aż tak bardzo zapragnęłam wiosny, tu, na miejscu po tych twoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi dear! You have a great blog. :)
    Would you like to follow each other on GFC ??
    Let me know <3
    X, Lynn

    OdpowiedzUsuń
  9. I am sorry which stars do you mean??

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, dzięki za wizytę na moim blogu. :) Pewnie, że obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jasne, ja już obserwuję, czekam na cb :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, jaka fajna wiewiórka! :D
    Obserwuję i liczę na rewanż :P
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna wiewiórka! Tak się właśnie zdziwiłam, że u Ciebie wiosna na Wielkanoc, ale jeśli to zeszłoroczne zdjęcia to wszystko jasne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za odwiedziny. :) W tym roku niestety mamy zimową wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  15. No w tym roku jest sto razy gorzej z tą pogodą!

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że już po świętach ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie szczere opinie.:) Zapraszam do komentowania, odwiedzam każdego bloga