niedziela, 24 marca 2013

Inspirations

OTH 

Chciałabym polecić Wam świetny serial, jak dla mnie the best serial EVER. Narazie jestem w 6 sezonie i robię sobie przerwę, jest ich aż 9, ale nie zrażajcie się ilością. Pierwsze 4 są niesamowite. Opowiadają o losach licealistów z miasteczka One Tree Hill.  Głównym motywem jest koszykówka, ale nawet jeśli ktoś za nią nie przepada, to nie ma znaczenia. Na co chciałam zwrócić szczególną uwagę, jest magia tego serialu, wciąga już od pierwszego odcinka, jest jedyny w swoim rodzaju, według mnie całkowicie różni się od reszty tego typu amerykańskich seriali. Co do obsady, powiem tylko że jest na co popatrzeć. :)  Dodam kilka zdjęć, ale nie za dużo, żeby nie zdradzać Wam, co sie wydarzy. Ja akurat zawsze prubóję poznać zakończenie niezależnie czy filmu, czy książki i potem się na siebie wściekam. A co do One, to serdecznie polecam :).Jakie seriale oglądacie? Są wśród Was fani serialu? :)










Macie też trochę inspiracji Peyton's Art




Jeszcze kilka moich, obiecanych rysunków :)
zainspirowane serialem, chociaż pasują idealnie...


Dodam też to co mam na komputerze, niekoniecznie są to najlepsze rysunki, właściwie niedokończone, później jeszcze na pewno dodam więcej, jeśli  będziecie chcieli. :)










19 komentarzy:

  1. ale slicznie rysujesz *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie rysujesz. Podziwiam. No fajnie zapowiedziałaś ten serial :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, dzieki ;D Obejrzyj, bo jest naprawde swietny

      Usuń
  3. Przyjemny BLOG

    Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace *.* Ja osobiście uwielbiam Pamiętniki Wampirów i Dr. House'a :D Nie słyszłam nigdy o tym serialu, ale może kiedyś obejrzę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, House'a oglądałam kiedyś, teraz sporadycznie, ale lubie bardzo :D a do pamietników nie moge się jakoś przekonać

      Usuń
  5. piękne rysunki:)
    A o serialu nigdy nie słyszałam, ale może kiedyś sobie go obejrzę:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o takim filmie, ale zachęcająco wygląda to pierwsze zdjęcie. Mogę Ci szczerze polecić Degrassi - nowe pokolenie. Niestety nie miałam możliwości oglądać wszystkich sezonów, a jest ich chyba 11. Do tego 90210. To nowsza i lepsza wersja filmu Beverly Hills 90210. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wowww...beautiful drawings, you are very talented!! Thank you so much for stopping by, would you like to follow each other on GFC (OBSERWATORZY) and "GOOGLE+ FOLLOWERS"? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks <3 okey. By the way, where are u from?

      Usuń
    2. Thank you so much, karolina!!!! I’m following you back now on GFC (OBSERWATORZY)
      I'm also following you on "GOOGLE+ FOLLOWERS", and I will be very happy if you follow me back there as well ;)
      I'm from Portugal :)

      x♥x♥

      "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




      Usuń
  8. bardzo ładnie rysujesz! mam pytanie, jaki masz kolor włosów? bo widziałam, że właśnie zmieniłaś sobie zdjęcie i mnie zaciekawił ten kolor ;d to jakiś fiolet/lila? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam blond :). a na zdj to były takie 'wakacyjne eksperymenty' i wtedy miałam fioletowy

      Usuń
  9. Niestety nie słyszałam o serialu. Świetne inspiracje i piękne rysunki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie szczere opinie.:) Zapraszam do komentowania, odwiedzam każdego bloga