poniedziałek, 18 marca 2013

Trochę staroci...


Cześć Wszystkim ;d

Jak minął Wam dzień? ;)
Nie mam dziś zbyt duzo czasu ani nastroju do rozpisywania się jednak chciałabym dodać chociaz kilka zdjęc, ktore dobrze mi sie kojarzą i przywołują przyjemne wspomnienia. 
Być może właśnie dlatego lubie fotografować wszystko co mnie otacza, dlatego lubie robic zdjęcia- myślę, że są wspaniałą i niczym niezastąpiona pamiatką, do której zawsze mozna powrócić i przywołać fajne wspomnienia.




Lepiej w kolorze, czy wersja czarno-biała? .




GRZYBKI! <3
Z góry mówię, że nie lubię grzybobrań, zniecheciłam się do nich juz dawno, kiedy to każde z nich kończyło się pająkami we włosach. Od tamtego czasu przestałam na nie jeździć, ale w zeszłym roku wybrałam się, z zamiarem robienia zdjęć. Pamietam, że męczyłam sie wtedy strasznie, żeby znaleźć opcję 'makro' w aparacie i nie byłam zadowolona z efektów, ale potem troche nad nimi posiedziałam i stwierdziłam, że może coś się tu nada. Jedno jest pewne, tej jesieni, aparat na pewno nie będzie bezczynnie leżeć na półce. :)






















KOCHANY KRAKÓW <3
Kilka zdjęć z Kazimierza, dzielnicy Żydowskiej, pełnej różnego rodzaju kawiarenek, dookoła starodawne kamieniczki, cudowny klimat, poprostu magia <3

















Jeszcze raz-Agata. Jak tylko zrobi sie cieplej idę na zdjęcia! 







26 komentarzy:

  1. ładniejsze zdjecie w kolorze :D
    czarno - biale nie ma jakos tak tej wyrazistosci...
    bardzo fajne sa te zdjecia z grzybobrania *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dobre zdj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również najbardziej podobają się zdjęcia z grzybobrania :-) Ogólnie blog bardzo fajny, super że chcesz dzielić się z innymi swoją pasją...

    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i zachęcam do częstrzego zaglądania http://sandrabyla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo śliczne zdjęcia ;D
    Chętnie bym zaobserwowała, ale nie wiem gdzie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po prawej stronie jest, a przynajmiej powinno być

      Usuń
  5. czym robisz zdjęcia chodzi mi o model aparatu ;p ?
    ładne zdjęcia oby tak dalej, rozwijaj swoją pasję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też dlatego właśnie lubię robić zdjęcia :D ten żuk (czy co to tam jest) i pierwsze zdjęcie Krakowa są super <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez lubię robić zdjęcia , tylko jak na razie mój aparat odmówił współpracy ze mną ;x

    Obserwujemy? :3
    http://sells-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie zdjęcia, masz talent do robienia zdjęć! :) Mi osobiście bardziej się podoba wersja b&w ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pająk na pajęczynie - bomba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale wspaniałe. ;o Ja też próbowałam robić zdj. pajęczyny, ale nie wyszło mi to tak cudownie jak Tobie! Zapraszam do sb. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za komentarz :)
    ładne zdjęcia ;) obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia pajęczyny - rewelacyjne!
    Jeśli jest dużo słońca to wolę kolorowe foty, jeśli jest szaro-buro jak teraz to zdecydownie czarno-białe.

    http://perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia pajęczyny cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie szczere opinie.:) Zapraszam do komentowania, odwiedzam każdego bloga