sobota, 16 marca 2013

Hej :)



Mam na imię Karolina, w tym roku skończę 16 lat, chodze do 3 klasy gimnazjum. Postanowiłam założyć bloga, głownie po to, żeby mieć miejsce, w którym bedę dzielić się z ludźmi swoją pasją,  żeby móc w ten sposób wyrazić siebie,podzielić się z innymi cząstką mnie. :)
Zainspirowały mnie blogi znajomych, nawet nie bliskich, ale już dawno spodobało mi się to co robią. Licze na wasze wskazówki, dotyczące robienia zdjeć i szczere opinie, chciałabym sie móc na tej stronie rozwijać. Koleżanki namówiły mnie do założenia konta, nie wiem czy się do tego nadaję, czy nie, zobaczy się z czasem ;d 
Dodaję kilka losowych zdjęć, robionych stosunkowo niedawno. 
Kończę, żeby nie zanudzać  ;P







Pozowała mi, co prawda niechętnie, moja młodsza siostra- Agatka, mysle że wyszła pięknie.






Ostatnie zdj.- Karaków, zeszlego roku, baaardzo urokliwy Zaułek Niewiernego Tomasza, jeśli ktoś będzie miał okazję, naprawde polecam zatrzymać się tam na pyszny deser albo kawę. :)
Na pewno dodam jeszcze dużo zdjęć z tego wyjazdu, bo był poprostu niesamowisty, spędziliśmy weekend majowy na zwiedzaniu, a ja latałam wszędzie z aparatem...

Pozdawiam ;* 

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie szczere opinie.:) Zapraszam do komentowania, odwiedzam każdego bloga