sobota, 16 marca 2013




Ostatnio miałam smaka na robienie zdjęć zachodów słońca, 
nie skończyło się to tak jak planowałam, ale mimo wszystko, wstawię 'efekty' tych wyjść. W sumie, za pierwszym razem się spóźniłam, było juz po wszystkim, 
za drugim skończyło się tak, że utknęłysmy z koleżankami na środku meega zabłoconego pola, z którego ciężko było się wydostać, a widok naszych butów po tej wyprawie był przerażający, własciwie ledwo było je widać... :P 
ale! za 3 razem poszłam z babcią i z trudem zdążyłyśmy, słonce akurat zachodziło ;) z tym, że raczej tamtych zdjęć nie wstawię, musiałabym je najpierw ogarnać,  troche nad nimi posiedzieć, poprzerabiać. 
Lubie się czasem pobawić zdjęciami, poeksperymentować.  Póki co, dodaję kilka nadających się.















Co o nich sądzicie?.


`Fotografując staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył.

8 komentarzy:

  1. Piękne robisz zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niekóre są lepsze, niektóre gorsze. Czwarte od góry jest naprawdę świetne, ma coś w sobie. Ale na przykład trzy ostatnie są gorsze. Nie przykuwają uwagi. Spróbuj przy każdym zdjęciu dać coś z siebie. Zrobić klimat. Niech to nie będzie pusta fotografia. Zrób z tego coś więcej. Do robienia bardzo dobrych zdjęć długa droga przed Tobą, ale jak na początek jest ok, naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję że wybrałaś mojego bloga za bloga który najbardziej Ci się spodobał. Jest mi bardzo miło iż dzielisz taką samą pasję jak ja. Pewnie się zdziwisz gdy powiem iż jestem od Ciebie o parę lat młodsza. Nie ujawniam się na bloga ponieważ większość ludzi może pomyśleć"małolata-idę". Ale ja nie chcę aby tak było. Moją uwagę może i nie weźmiesz sobie do serca ale muszę to napisać. Zdjęcia nie są najgorsze ale nic nie mówią. Zdjęcia mają wyrażać uczucia i emocja który chcesz przekazać a na twoich są tylko gałęzie. Oczywiście nie mówię że są złe bo widziałam o wiele gorsze ;) Czytałam że przerabiasz je w photoscape. Na początku też je tak przerabiałam proponuję popróbować z podświetleniem -50 lub -75 wziąć niskie doświetlenie, pogłębić, wzmocnić kontrast i popatrzeć co się stanie. W ramach innych pytań zawsze pisz będę mile zaskoczona. Powodzenia i pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za opinię, to dobiero poczatki;)w każdym razie bardzo lubie robić zdjęcia i mam nadzieję, że z czasem będzie coraz lepiej :)

      Usuń
  4. super zdjęcia. Również lubię fotografię. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie szczere opinie.:) Zapraszam do komentowania, odwiedzam każdego bloga